چــــــهآر

چرا یه دختـــــــــــــــــر باید بخواد که پسر شه؟

تا مَـــــــ...ــــــرد بودنو به یه نامردی بفهمونه.


پ.ن:کی اینو قبول نداره بیاد حالیش کنم :|

پ.ن 2:من عاشق این عکسه گردیدم.

پ.ن 3: عاغا توییت دپ بذارم که نظر بدین ؟ :(

۲ ۵
فرشته ...
۲۶ تیر ۲۳:۵۳
یعنی از ته دلم اینو قبول دارم.
یاعلی
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۲:۵۲
قبول دارم مرد کم شده متاسفاته

پاسخ :

خوبه که قبول دارین بازم :)
خودش خیلیه .
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان