سِــــــه

یادتونه بچه بودیم ذره بین برمیداشتیم و با کانونش مورچه ها رو میسوزوندیم ؟ -ــ-

الان خدا داره همون بلا رو سرمون میاره.


پ.ن:جدی جدی خیلی گرمه.

پ.ن 2:من خودم هیچ وقت این کارو انجام ندادم . ولی دیدم.از همون وقت دیگه انجام ندادم.

پ.ن 3:دارم کم کم به این نتیجه میرسم که عوض کنم اسمو .همه فیریک و با فیزیک اشتباه میگیرن .

۲۰ ۴
(^_^)hafez (^_^)
۲۶ تیر ۲۲:۴۲
اخه ریاضی هم شده رشته ؟؟؟؟
البته هر کسی سلیقه داره و قابل احترامه سلیقش

(^_^)hafez (^_^)
۲۵ تیر ۲۱:۳۰
حتما هم تجربی می خونی نه خانوما عاشق دکتر شدنن

پاسخ :

نه اتفاقن ریاضی میخونم!:)
من از اونام که عاشق ریاضین
(^_^)hafez (^_^)
۲۵ تیر ۲۰:۵۱
خخخخخخخخخخ
من از دیشب تاحالا دارم فکر می کنم دختر هفت هشت ساله اینجا چی کار می  کنه خخخخخخخ

پاسخ :

:)))))
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۳:۲۲
سوم ابتدایی که عربی ندارن
سوم دبیرستان
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۳:۱۴
سوم ابتدایی خخخخخخخخخ
خیلی کوچیکی پس اینجا چی کار می کنی من هم سن شما بودم الان خواب بودمخخخخ

پاسخ :

:))))
دبیرستان
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۳:۱۲
شما کجات خل و چله؟؟؟

پاسخ :

از سر تا پا
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۳:۱۰
مدرسه رو می گی نه من تو مدرسه خیلی منظم بودم همه و می رفتم
تو دانشگاه زیاد جیم میزنم خخخخخ
شما کنکور نداشتین امروز

پاسخ :

:) چه خوب
من کلن سر کلاس نمیتونم بشینم
نه بابا من خیلی بچه تر از این حرفام -ـــ- (هرچند از این اسم اصلن خوشم نمیاد)
من سال دیگه میرم سوم
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۳:۰۶
معنی فیریک چیه؟؟
اگه دوست نداشتین جواب نده

پاسخ :

نه بابا
معنیش میشه خل و چل و اینا :)
یه چیزی مث من
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۳:۰۰
نه بابا شوخی کردم اون بچگیام بود الان کاری با کسی ندارم
البته منم زیاد از کلاسا جیم میزنم خخخخخ

پاسخ :

:) خدا رو شکر
کلا لذتی که تو این کار هست تو هیچی دیگه نیست.
مخصوصن اگه از کلاس عربی و زبان فارسی جیم بزنی.
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۲:۵۶
اون قبول نیست مجازاتش مرگه

پاسخ :

:|
کم کم منم دارم به حرف حسین میرسما :))
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۲:۵۳
باید مجازات بشی

پاسخ :

میگم که خدا داره مجازاتم میکنه :)
+دو درجه از جهنم خنک تره
(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۲:۴۹
اونا دانه کش نبودن داشتن در میرفتن منم مجازاتشون کردم

پاسخ :

هر کی در میره باید مجازات بشه مگه؟
به شخصه یه ده باری از سر کلاس در رفتم.

(^_^)hafez (^_^)
۲۴ تیر ۲۲:۳۴
به اون حسین لطفا بگین داعش خودتی بچه بودم نمی فهمیدم
بچههههههههههه
ولی حال میدادا خخخخخخخ

پاسخ :

:)))))
میاااازار موری که دانه کش است ....
Bi Khab
۲۴ تیر ۲۲:۳۲
اتفاقا منم خوندم فیزیک😶

پاسخ :

:))))
فک کنم واقعن لازمه یه اسم جدید پیدا کنم.
♦♦ حسین ♦♦
۲۴ تیر ۱۲:۵۵
واقعیت من با ذره بیت پلاستیک مشکی سوزوندم
اما مورچه هرگز
چه بی رحمانه حیوونی ها مویسوختن

حالم خراب شد ... حیوونی مورچه ها .... یاد داعش افتادم خخخخ

پاسخ :

خیلی :(
داعش :)))
سید ابوالفضل ساقی
۲۴ تیر ۰۰:۳۲
روز وصل دوستداران یاد باد
یاد باد آن روزگاران یاد باد
---
یادش بخیر ولی من با ذره بین کاغذ آتیش می دادم و پلاستیک زباله های مدرسه رو آب می کردم
تا جایی که یادم میاد مورچه ها رو باهم دعوا مینداختم ولی نمی سوزوندم

پاسخ :

اون کاره آدمای خیلی خشنه.
نه آدمایی مثل ماها.
منم همش کاغذ میسوزوندم فقط.
(^_^)hafez (^_^)
۲۳ تیر ۲۲:۰۱
باد کولر که بدرد نمی خوره باد توی جنگل که لای برگا می پیچه با اون صدای فوق العادش کنار رود عالیه
همش که زیر کولر نمی شه سر کار می خواین چی کار کنین

پاسخ :

:) بله بله اون واسه ما یه جورایی فانتزیه.
بنده از سرکار خبر ندارم ولی فط چند تااا کار خیییلی سخته
که کولر ندارن تو سرکار.
(^_^)hafez (^_^)
۲۳ تیر ۲۱:۵۶
اه اه اه اه اونجا که الان جهنمه
خوب یه سر برید مسافرت بیایا اصلا شمال بهشتیه واسه خودش همه چیز داریم رود خونه دریا کوه جنگل کلی حال میده

پاسخ :

صد در صد :)
مسافرت که میریم ولی همش که نمیشه مسافرت باشیم -ــ-
اگه جلو کولر باشین اینقدا هم بد نیس :)))
(^_^)hafez (^_^)
۲۳ تیر ۲۱:۴۴
مگه کجا زندگی می کنین

پاسخ :

یزد
(^_^)hafez (^_^)
۲۳ تیر ۲۱:۴۰
من با کبریت اتیش می دادم خخخخخ
ما شمال زندگی می کنیم الان بارونه

پاسخ :

ما دلشو نداشتیم کلا.
خوشا به حالتون :)
+به جای ما کیفشو ببرین.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان